Теоретико-методологічні основи гендерного підходу до формування аксіологічної значущості фізичної культури у школярів

Show simple item record

dc.contributor.author Марченко О. Ю.
dc.date.accessioned 2022-08-20T10:51:44Z
dc.date.available 2022-08-20T10:51:44Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3877
dc.description Марченко О. Ю. Теоретико-методологічні основи гендерного підходу до формування аксіологічної значущості фізичної культури у школярів: автореферат дис. … д-ра наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02 / Марченко Оксана Юріївна; МОНУ, НУФВСУ. – Київ, 2019. – 42 с. uk_UA
dc.description.abstract Концепція ґрунтується на результатах констатувального експерименту, що дозволило визначити передумови розробки та умови реалізації концепції, які вирізняються комплексністю у дослідженнях, спрямованих на визначення показників фізичного стану, мотиваційної сфери, психологічної статі школярів у віковому, статевому та гендерному аспектах та визначенням взаємозв’язку між цими показниками. Викладено основні теоретичні аспекти та передумови виникнення гендерного підходу у фізичному вихованні школярів, розглянуто та охарактеризовано співвідношення біологічних та соціальних характеристик особистості крізь призму категорії «гендер» та їх вплив на формування індивідуальної фізичної культури юнаків і дівчат. Важливі аспекти гендерного виховання у початковій та основній школах ще не стали обов’язковими компонентами шкільних програм, його впровадження багато в чому залежить від ініціативи самих учителів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject гендер uk_UA
dc.subject гендерний підхід uk_UA
dc.subject маскулінність uk_UA
dc.subject фемінінність uk_UA
dc.subject андрогінність uk_UA
dc.subject статевий диморфізм uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні основи гендерного підходу до формування аксіологічної значущості фізичної культури у школярів uk_UA
dc.type Abstract uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account