dc.contributor.author | Марченко О. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2022-08-20T10:51:44Z | |
dc.date.available | 2022-08-20T10:51:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3877 | |
dc.description | Марченко О. Ю. Теоретико-методологічні основи гендерного підходу до формування аксіологічної значущості фізичної культури у школярів: автореферат дис. … д-ра наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02 / Марченко Оксана Юріївна; МОНУ, НУФВСУ. – Київ, 2019. – 42 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Концепція ґрунтується на результатах констатувального експерименту, що дозволило визначити передумови розробки та умови реалізації концепції, які вирізняються комплексністю у дослідженнях, спрямованих на визначення показників фізичного стану, мотиваційної сфери, психологічної статі школярів у віковому, статевому та гендерному аспектах та визначенням взаємозв’язку між цими показниками. Викладено основні теоретичні аспекти та передумови виникнення гендерного підходу у фізичному вихованні школярів, розглянуто та охарактеризовано співвідношення біологічних та соціальних характеристик особистості крізь призму категорії «гендер» та їх вплив на формування індивідуальної фізичної культури юнаків і дівчат. Важливі аспекти гендерного виховання у початковій та основній школах ще не стали обов’язковими компонентами шкільних програм, його впровадження багато в чому залежить від ініціативи самих учителів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | гендер | uk_UA |
dc.subject | гендерний підхід | uk_UA |
dc.subject | маскулінність | uk_UA |
dc.subject | фемінінність | uk_UA |
dc.subject | андрогінність | uk_UA |
dc.subject | статевий диморфізм | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні основи гендерного підходу до формування аксіологічної значущості фізичної культури у школярів | uk_UA |
dc.type | Abstract | uk_UA |