Короткий опис(реферат):
Результатом наукового пошуку стало наукове обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка дієвості концепції здоров’яформуючих технологій у процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Концептуальну основу розробленої концепції визначали соціальні, біологічні та педагогічні передумови, мета, завдання концепції, система принципів, наукових підходів, складових контролю і умов її практичної реалізації. Впровадження концепції здоров’яформуючих технологій у процесі формувального експерименту за участю учнів молодшого шкільного віку сприяло підвищенню ефективності процесу фізичного виховання через покращення показників фізичного стану дітей, мотивації до навчання та оптимізації процесів адаптації. Аналіз та узагальнення наукових робіт дали змогу визначити такі напрями вирішення питання покращення здоров’я дітей шкільного віку: удосконалення програмно-нормативних основ фізичного виховання, упровадження інноваційних засобів фізичного виховання; розробка новітніх освітніх і фізкультурно-оздоровчих технологій навчання.
Бібліографічний опис:
Гончарова Н. М. Теоретико-методичні основи здоров’яформуючих технологій в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку: автореферат дис. … д-ра наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02 / Гончарова Наталія Миколаївна; МОНУ, НУФВСУ. – Київ, 2019. – 48 с.