Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кроль І. М. | |
dc.date.accessioned | 2022-08-20T10:24:01Z | |
dc.date.available | 2022-08-20T10:24:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3868 | |
dc.description | Кроль І. М. Культурна спадщина олімпійського руху в системі олімпійської освіти: автореферат дис. … канд. наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.01 / Кроль Ірина Миколаївна; МОНУ, НУФВСУ. – Київ, 2019. – 20 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Досліджено ефективність використання культурної спадщини олімпійського руху в системі олімпійської освіти у процесі освітньої діяльності школярів 8-х класів закладів загальної середньої освіти. Доведено ефективність впровадження розроблених практичних рекомендації з інтеграції надбань культурної спадщини олімпійського руху в процесі викладання предметів гуманітарного та художньо-естетичного циклів, а саме, «Історії», «Зарубіжної літератури», «Географії», «Фізичної культури» та інтегрованого курсу «Мистецтво» для учнів 8-х класів закладів загальної середньої освіти України, які містять репродукції творів різних видів мистецтва, пов’язаних з олімпійським рухом, та інформацію про їх причетність до його визначних подій, що сприяють реалізації завдань Нової Української школи – формуванню у школярів ціннісносмислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, компетентностей та компетентності особистісного самовдосконалення. Результати дослідження надають можливість підвищити ефективність навчання, виховання і розвитку особистості учня відповідно до вимог, що стоять перед сучасною українською освітою; осмислити школярами значення цінностей світової та олімпійської культури для особистісного зростання та вдосконалення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | олімпійська освіта | uk_UA |
dc.subject | культурна спадщина | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | олімпізм | uk_UA |
dc.title | Культурна спадщина олімпійського руху в системі олімпійської освіти | uk_UA |
dc.type | Abstract | uk_UA |