dc.description.abstract |
Досліджено ефективність використання культурної спадщини олімпійського руху в системі олімпійської освіти у процесі освітньої діяльності школярів 8-х класів закладів загальної середньої освіти. Доведено ефективність впровадження розроблених практичних рекомендації з інтеграції надбань культурної спадщини олімпійського руху в процесі викладання предметів гуманітарного та художньо-естетичного циклів, а саме, «Історії», «Зарубіжної літератури», «Географії», «Фізичної культури» та інтегрованого курсу «Мистецтво» для учнів 8-х класів закладів загальної середньої освіти України, які містять репродукції творів різних видів мистецтва, пов’язаних з олімпійським рухом, та інформацію про їх причетність до його визначних подій, що сприяють реалізації завдань Нової Української школи – формуванню у школярів ціннісносмислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, компетентностей та компетентності особистісного самовдосконалення. Результати дослідження надають можливість підвищити ефективність навчання, виховання і розвитку особистості учня відповідно до вимог, що стоять перед сучасною українською освітою; осмислити школярами значення цінностей світової та олімпійської культури для особистісного зростання та вдосконалення. |
uk_UA |