Особливості контингенту осіб, задіяного в кіберспортивній діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бишевець Н. Г.
Яковенко О. О.
Юхно Ю.

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова

Анотація

Кіберспортивна наука перебуває на початку свого розвитку й на часі – накопичення свідчень про різні її аспекти. Важливою проблемою сьогодення є виявлення знань щодо існуючих закономірностей між поведінкою кіберспортсменів і їхнім ставленням до власного здоров’я під час занять кіберспортом. Побудовано асоціативні правила, що відображають закономірності в поведінці опитаних під час кіберспортивної діяльності. Установлено, що респонденти, які займаються кіберспортом до 6 годин на добу, переважно не є професійними кіберспортсменами, проте систематично займаються оздоровчою руховою активністю. Отримані результати можна пояснити переважанням серед респондентів студентів НУФВСУ. Вони з високою ймовірністю турбуються про стан постави, виконують нетривалі перерви на міні комплекси вправ та іноді контролюють робочу позу користувача ПК. Такий режим занять зумовлює відсутність в них порушень постави та дискомфорту в відділах хребта після занять кіберспортом. Відтак, кіберспорт на аматорському рівні за умови дотримання оптимального рухового режиму не створює передумов для загрози здоров’ю гравців. А яким чином відбувається тренувальний процес професійних кіберспортсменів і як вони піклуються про збереження власного здоров’я в ході напруженої тренувально-змагальної діяльності – це питання подальших досліджень, яке потребує вирішення.

Опис

Бишевець Н, Яковенко О, Юхно Ю. Особливості контингенту осіб, задіяного в кіберспортивній діяльності. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). 2022; 3(148): 30-4. Доступно: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.3(148).07

Бібліографічний опис

URI

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced