Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гончарова Н.М. | |
dc.date.accessioned | 2022-05-04T11:18:03Z | |
dc.date.available | 2022-05-04T11:18:03Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3810 | |
dc.description | Гончарова Н. М. Теоретико-методичні основи здоров’яформуючих технологій в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку: автореф. дис. ... д-ра наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02. - Київ: НУФВСУ, 2019. - 21 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації розглянуто та систематизовано коло проблемних питань сучасної системи фізичного виховання у напрямі формування здоров’я дітей молодшого шкільного віку. Результатом наукового пошуку стало наукове обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка дієвості концепції здоров’яформуючих технологій у процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Концептуальну основу розробленої концепції визначали соціальні, біологічні та педагогічні передумови, мета, завдання концепції, система принципів, наукових підходів, складових контролю і умов її практичної реалізації. Впровадження концепції здоров’яформуючих технологій у процесі формувального експерименту за участю учнів молодшого шкільного віку сприяло підвищенню ефективності процесу фізичного виховання через покращення показників фізичного стану дітей, мотивації до навчання та оптимізації процесів адаптації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НУФВСУ | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | здоров'я | uk_UA |
dc.subject | здоров’яформуючі технології | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методичні основи здоров’яформуючих технологій в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Abstract | uk_UA |