Теоретико-методичні основи здоров’яформуючих технологій в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончарова Н.М.
dc.date.accessioned 2022-05-04T11:18:03Z
dc.date.available 2022-05-04T11:18:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3810
dc.description Гончарова Н. М. Теоретико-методичні основи здоров’яформуючих технологій в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку: автореф. дис. ... д-ра наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02. - Київ: НУФВСУ, 2019. - 21 с. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації розглянуто та систематизовано коло проблемних питань сучасної системи фізичного виховання у напрямі формування здоров’я дітей молодшого шкільного віку. Результатом наукового пошуку стало наукове обґрунтування, розробка та експериментальна перевірка дієвості концепції здоров’яформуючих технологій у процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Концептуальну основу розробленої концепції визначали соціальні, біологічні та педагогічні передумови, мета, завдання концепції, система принципів, наукових підходів, складових контролю і умов її практичної реалізації. Впровадження концепції здоров’яформуючих технологій у процесі формувального експерименту за участю учнів молодшого шкільного віку сприяло підвищенню ефективності процесу фізичного виховання через покращення показників фізичного стану дітей, мотивації до навчання та оптимізації процесів адаптації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject здоров'я uk_UA
dc.subject здоров’яформуючі технології uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.subject технологія uk_UA
dc.title Теоретико-методичні основи здоров’яформуючих технологій в процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Abstract uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу