Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дутчак, М. В. | |
dc.contributor.author | Андрєєва, О. В. | |
dc.contributor.author | Благій, О. Л. | |
dc.contributor.illustrator | ||
dc.date.accessioned | 2022-02-09T08:34:03Z | |
dc.date.available | 2022-02-09T08:34:03Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3592 | |
dc.description | Дутчак, М. В. Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності : базова програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт» / М. В. Дутчак, О. В. Андрєєва, О. Л. Благій. ─ К.: НУФВСУ, 2018. ─ 12 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Предметом вивчення навчальної дисципліни є систематизована сукупність наукових знань про спеціально організовану рухову активність людини під час дозвілля для відновлення працездатності, зменшення ризику розвитку хронічних захворювань та ведення здорового способу життя. Міждисциплінарні зв’язки навчальної дисципліни: базується на попередньому вивченні теорії і методики фізичного виховання, педагогіки, психології, основ теорії здоров’я та здорового способу життя, анатомії людини, фізіології людини, біохімії; закладає підвалини для подальшого вивчення фітнес-технологій, рекреаційних технологій, фізіології рухової активності і спорту, психології здорового способу життя, фізичного виховання і спорту та відповідних дисциплін за вибором студентів. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Теоретичні засади оздоровчо-рекреаційної рухової активності. 2. Основи технологій оздоровчо-рекреаційної рухової активності. Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти спеціальної (фахової, предметної) компетентності із загальної орієнтації у застосуванні основних теоретичних положень та технологій оздоровчорекреаційної рухової активності, а також сприяння у набутті таких загальних компетентностей: здатність оволодівати сучасними знаннями та застосовувати їх у практичних ситуаціях; готовність до міжособистісної взаємодії; здатність аналізувати економічні процеси та розвиток людського буття, суспільства і природи. Основне завдання навчальної дисципліни полягає у досягненні здобувачами вищої освіти таких результатів навчання: уміння демонструвати знання теоретичних засад використання рухової активності людини під час дозвілля для формування здоров’я; застосовувати міжнародний досвід залучення осіб до рухової активності; проводити оцінку рухової активності; складати план кондиційного тренування; розробляти та організовувати фізкультурно-оздоровчі заходи для різних груп населення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НУФВСУ | uk_UA |
dc.subject | оздоровчо-рекреаційна рухова активность | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | програма | uk_UA |
dc.title | Теорія і технологія оздоровчо-рекреаційної рухової активності : базова програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт». | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |