Теорія і технологія оздоровчо-рекреаційної рухової активності : базова програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт».

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Дутчак, М. В.
dc.contributor.author Андрєєва, О. В.
dc.contributor.author Благій, О. Л.
dc.contributor.illustrator
dc.date.accessioned 2022-02-09T08:34:03Z
dc.date.available 2022-02-09T08:34:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3592
dc.description Дутчак, М. В. Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності : базова програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт» / М. В. Дутчак, О. В. Андрєєва, О. Л. Благій. ─ К.: НУФВСУ, 2018. ─ 12 с. uk_UA
dc.description.abstract Предметом вивчення навчальної дисципліни є систематизована сукупність наукових знань про спеціально організовану рухову активність людини під час дозвілля для відновлення працездатності, зменшення ризику розвитку хронічних захворювань та ведення здорового способу життя. Міждисциплінарні зв’язки навчальної дисципліни: базується на попередньому вивченні теорії і методики фізичного виховання, педагогіки, психології, основ теорії здоров’я та здорового способу життя, анатомії людини, фізіології людини, біохімії; закладає підвалини для подальшого вивчення фітнес-технологій, рекреаційних технологій, фізіології рухової активності і спорту, психології здорового способу життя, фізичного виховання і спорту та відповідних дисциплін за вибором студентів. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Теоретичні засади оздоровчо-рекреаційної рухової активності. 2. Основи технологій оздоровчо-рекреаційної рухової активності. Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти спеціальної (фахової, предметної) компетентності із загальної орієнтації у застосуванні основних теоретичних положень та технологій оздоровчорекреаційної рухової активності, а також сприяння у набутті таких загальних компетентностей: здатність оволодівати сучасними знаннями та застосовувати їх у практичних ситуаціях; готовність до міжособистісної взаємодії; здатність аналізувати економічні процеси та розвиток людського буття, суспільства і природи. Основне завдання навчальної дисципліни полягає у досягненні здобувачами вищої освіти таких результатів навчання: уміння демонструвати знання теоретичних засад використання рухової активності людини під час дозвілля для формування здоров’я; застосовувати міжнародний досвід залучення осіб до рухової активності; проводити оцінку рухової активності; складати план кондиційного тренування; розробляти та організовувати фізкультурно-оздоровчі заходи для різних груп населення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject оздоровчо-рекреаційна рухова активность uk_UA
dc.subject здоров’я uk_UA
dc.subject програма uk_UA
dc.title Теорія і технологія оздоровчо-рекреаційної рухової активності : базова програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт». uk_UA
dc.type Other uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись