dc.contributor.author |
Дутчак, М. В. |
|
dc.contributor.author |
Андрєєва, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Благій, О. Л. |
|
dc.contributor.illustrator |
|
|
dc.date.accessioned |
2022-02-09T08:34:03Z |
|
dc.date.available |
2022-02-09T08:34:03Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3592 |
|
dc.description |
Дутчак, М. В. Теорія і технології оздоровчо-рекреаційної рухової активності : базова програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт» / М. В. Дутчак, О. В. Андрєєва, О. Л. Благій. ─ К.: НУФВСУ, 2018. ─ 12 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Предметом вивчення навчальної дисципліни є систематизована сукупність
наукових знань про спеціально організовану рухову активність людини під час
дозвілля для відновлення працездатності, зменшення ризику розвитку хронічних
захворювань та ведення здорового способу життя. Міждисциплінарні зв’язки навчальної дисципліни: базується на попередньому вивченні теорії і методики фізичного виховання, педагогіки, психології, основ теорії здоров’я та здорового
способу життя, анатомії людини, фізіології людини, біохімії;
закладає підвалини для подальшого вивчення фітнес-технологій,
рекреаційних технологій, фізіології рухової активності і спорту,
психології здорового способу життя, фізичного виховання і спорту та
відповідних дисциплін за вибором студентів.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових
модулів: 1. Теоретичні засади оздоровчо-рекреаційної рухової активності.
2. Основи технологій оздоровчо-рекреаційної рухової активності.
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої
освіти спеціальної (фахової, предметної) компетентності із загальної орієнтації у
застосуванні основних теоретичних положень та технологій оздоровчорекреаційної рухової активності, а також сприяння у набутті таких загальних
компетентностей: здатність оволодівати сучасними знаннями та застосовувати їх у
практичних ситуаціях; готовність до міжособистісної взаємодії; здатність
аналізувати економічні процеси та розвиток людського буття, суспільства і
природи. Основне завдання навчальної дисципліни полягає у досягненні здобувачами вищої освіти таких результатів навчання: уміння демонструвати знання
теоретичних засад використання рухової активності людини під час дозвілля для
формування здоров’я; застосовувати міжнародний досвід залучення осіб до рухової
активності; проводити оцінку рухової активності; складати план кондиційного
тренування; розробляти та організовувати фізкультурно-оздоровчі заходи для
різних груп населення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
оздоровчо-рекреаційна рухова активность |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
програма |
uk_UA |
dc.title |
Теорія і технологія оздоровчо-рекреаційної рухової активності : базова програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт». |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |