Особливості техніко-тактичної підготовки волейболістів високого класу різного амплуа

Show simple item record

dc.contributor.author Шльонська Ольга
dc.date.accessioned 2018-02-18T17:38:33Z
dc.date.available 2018-02-18T17:38:33Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.issn 1991-0177
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/358
dc.description Шльонська О. Л. Особливості техніко-тактичної підготовки волейболістів високого класу різного амплуа / О. Л. Шльонська // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 4(48). - С. 105-110. uk_UA
dc.description.abstract Мета: визначити ефективність змагальної діяльності висококваліфікованих волейболістів різного амплуа. Матеріал і методи: у дослідженні використані статистичні дані найважливіших міжнародних змагань: Олімпійські ігри – 2012, чемпіонати світу – 2010, 2014, чемпіонати Європи – 2010–2014, Світова ліга – 2010–2014. Усього було проаналізовано 130 ігор. Застосовувались методи: аналіз та узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури, аналіз змагальної діяльності волейболістів високого класу, педагогічне спостереження, методи математичної статистики. Результати: встановлено, що найбільшу ефективність нападаючих дій протягом однієї гри виконують висококваліфіковані волейболісти світу, де гравці першого темпу нападу виграють у четвертій партії 4,2%, «догравальні» гравці – 4,5%, «діагональні» гравці у другій партії виграють м’ячі в нападі у 5,1%. Висновки: доведено, що найвищий показник ефективності змагальної діяльності мають волейболісти високого класу амплуа «догравальний», які виграють 22,1%, «діагональні» – 18,8%, «центральний блокуючий» – 16,3%. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Слобожанський науково-спортивний вісник uk_UA
dc.subject техніко-тактичні дії uk_UA
dc.subject змагальна діяльність uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject висококваліфіковані волейболісти uk_UA
dc.title Особливості техніко-тактичної підготовки волейболістів високого класу різного амплуа uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account