dc.contributor.author |
Сергієнко К. М. |
|
dc.contributor.author |
Гайволя Р. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-26T08:01:52Z |
|
dc.date.available |
2022-01-26T08:01:52Z |
|
dc.date.issued |
2016-05-19 |
|
dc.identifier.citation |
Показники фізичних якостей старшокласників, які займаються у різних спортивних секціях / К. М. Сергієнко, Р. Ю. Гайволя // Сучасні біомеханічні та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті: Матеріали ІV Всеукр. електрон. конференції (Київ, 19 травня 2016 р.). - Київ, 2016. - С. 104-107. |
uk_UA |
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3458 |
|
dc.description.abstract |
З метою вдосконалення позакласної роботи з фізичного виховання школярів 15 – 17 років, нами було проведено вивчення показників фізичної підготовленості учнів цієї категорії які займаються у різних спортивних секціях з східних єдиноборств.
Відзначимо, що на етапі констатуючого експерименту брали участь 132 школярів старшого шкільного віку які займались на уроках фізичної культури і відвідували різні спортивні секції з різних єдиноборств, та ті, що не відвідували жодної з спортивних секцій. Вивчення показників фізичних якостей учнів було виконано на основі використання рухових тестів. Результати тестування були співвіднесені з орієнтовними нормативами для оцінювання розвитку фізичних якостей. Для визначення рівня розвитку м’язової сили рук та плечового поясу школярів 15 – 17 років ми використовували вправи “Згинання і розгинання рук в упорі лежачи на підлозі”. При цьому зараховувалась кількість безпомилкових згинань і розгинань рук, виконаних за одну спробу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Сучасні біомеханічні та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті |
uk_UA |
dc.subject |
старшокласники |
uk_UA |
dc.subject |
здоров'я |
uk_UA |
dc.subject |
спортивні секції |
uk_UA |
dc.subject |
фізичні якості |
uk_UA |
dc.title |
Показники фізичних якостей старшокласників, які займаються у різних спортивних секціях |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |