dc.contributor.author |
Бишевець Н. Г. |
|
dc.contributor.author |
Сергієнко К. М. |
|
dc.contributor.author |
Синіговець І. В. |
|
dc.contributor.author |
Блистів Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-26T07:58:41Z |
|
dc.date.available |
2022-01-26T07:58:41Z |
|
dc.date.issued |
2016-05-19 |
|
dc.identifier.citation |
Структура професійної компетентності фахівця з фізичного виховання і спорту в сучасних умовах / Н. Г. Бишевець, К. М. Сергієнко, І. В. Синіговець, Т. В. Блистів // Сучасні біомеханічні та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті: Матеріали ІV Всеукр. електрон. конференції (Київ, 19 травня 2016 р.). - Київ, 2016. - С. 112-114. |
uk_UA |
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3457 |
|
dc.description.abstract |
З нашої точки зору зміст готовності фахівця фізичної культури до професійної діяльності в умовах інформатизації освіти передусім виявляється у сформованості ІК, структура якої містить ключову інформаційну компетентність, до складу якої відноситься володіння ІТ, вміння знаходити, систематизувати і застосовувати необхідну інформацію, здатність застосовувати ІТ, тобто комп’ютерна грамотність у широкому розумінні, базову інформаційну компетентність, яка вміщує знання і вміння стосовно ІТН фізичної культури, а також спеціальну інформаційну компетентність, яка складається із знань, вмінь і навичок розроблювати і впроваджувати ІТ в навчальний процес фізичного виховання. В ході дослідження нами було встановлено структуру професійної компетентності майбутнього фахівця фізичної культури та визначено компоненти, які складають інформаційну компетентність фахівця. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Сучасні біомеханічні та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
ІТ |
uk_UA |
dc.title |
Структура професійної компетентності фахівця з фізичного виховання і спорту в сучасних умовах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |