Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабушко С. Р.
dc.contributor.author Соловей Л. С.
dc.date.accessioned 2018-02-18T13:54:52Z
dc.date.available 2018-02-18T13:54:52Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/336
dc.description Бабушко С. Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Освітологічний дискурс. – 2017. – Вип. 16(17). – С. 132-144. uk_UA
dc.description.abstract У запропонованій статті проаналізовано досвід Норвегії з питань навчання дорослих мігрантів. Здійснено огляд науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; простежено еволюційні зміни у сутності навчання дорослих мігрантів у Європі та в Норвегії, зокрема. Проаналізовано деякі законодавчі документи, які забезпечують ефективність функціонування освітньої моделі інтеграції мігрантів; визначено особливості їх навчання; виокремлено унікальні прогресивні ідеї освітньої політики Норвегії відносно мігрантів, які варто критично вивчати та творчо втілювати іншими країнами у практику. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Освітологічний дискурс uk_UA
dc.subject дорослі мігранти uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject Європа uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject Норвегія uk_UA
dc.subject суспільство uk_UA
dc.title Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу