Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабушко С. Р. | |
dc.contributor.author | Соловей Л. С. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-18T13:54:52Z | |
dc.date.available | 2018-02-18T13:54:52Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/336 | |
dc.description | Бабушко С. Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Освітологічний дискурс. – 2017. – Вип. 16(17). – С. 132-144. | uk_UA |
dc.description.abstract | У запропонованій статті проаналізовано досвід Норвегії з питань навчання дорослих мігрантів. Здійснено огляд науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; простежено еволюційні зміни у сутності навчання дорослих мігрантів у Європі та в Норвегії, зокрема. Проаналізовано деякі законодавчі документи, які забезпечують ефективність функціонування освітньої моделі інтеграції мігрантів; визначено особливості їх навчання; виокремлено унікальні прогресивні ідеї освітньої політики Норвегії відносно мігрантів, які варто критично вивчати та творчо втілювати іншими країнами у практику. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Освітологічний дискурс | uk_UA |
dc.subject | дорослі мігранти | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | Європа | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | Норвегія | uk_UA |
dc.subject | суспільство | uk_UA |
dc.title | Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |