dc.contributor.author |
Бабушко С. Р. |
|
dc.contributor.author |
Соловей Л. С. |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-18T13:54:52Z |
|
dc.date.available |
2018-02-18T13:54:52Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/336 |
|
dc.description |
Бабушко С. Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Освітологічний дискурс. – 2017. – Вип. 16(17). – С. 132-144. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У запропонованій статті проаналізовано досвід Норвегії з питань навчання дорослих мігрантів. Здійснено огляд науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; простежено еволюційні зміни у сутності навчання дорослих мігрантів у Європі та в Норвегії, зокрема. Проаналізовано деякі законодавчі документи, які забезпечують ефективність функціонування освітньої моделі інтеграції мігрантів; визначено особливості їх навчання; виокремлено унікальні прогресивні ідеї освітньої політики Норвегії відносно мігрантів, які варто критично вивчати та творчо втілювати іншими країнами у практику. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Освітологічний дискурс |
uk_UA |
dc.subject |
дорослі мігранти |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
Європа |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
Норвегія |
uk_UA |
dc.subject |
суспільство |
uk_UA |
dc.title |
Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |