Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабушко С. Р. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-18T13:52:26Z | |
dc.date.available | 2018-02-18T13:52:26Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-617-640-363-0 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/335 | |
dc.description | Бабушко С. Р. Соціальна спрямованість професійного розвитку сучасних фахівців / С. Р. Бабушко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. праць / редкол. Л. Б. Лук‘янова (голова) та ін.; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – 2017. – Вип. 1 (13). – Ніжин : ПП Лисенко М. М. – С. 10–17. | uk_UA |
dc.description.abstract | У публікації автор досліджує причини, що роблять професійний розвиток фахівців у сучасних умовах соціально значущим, зокрема розглядає навчання працівників на робочому місці. Виокремлено та проаналізовано змістові компоненти навчання працівників на робочому місці, як одного із складових їх професійного розвитку. З‘ясовано, що суспільна роль професійного розвитку сучасного фахівця проявляється передусім у забезпеченні організацією, де вони працюють, пролонгованого, безперервного навчання, результатом якого є її внесок у становлення та розвиток суспільства, що навчається. Результати здійсненого дослідження можуть бути використаними менеджерами з управління та розвитку персоналом у плануванні та проведенні навчання співробітників організації, особливо при розробці стратегічних планів її розвитку та переведенні компанії у розряд «організацій, що навчаються». | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | сучасний фахівець | uk_UA |
dc.subject | соціально-спрямоване навчання | uk_UA |
dc.subject | змістові компоненти | uk_UA |
dc.title | Соціальна спрямованість професійного розвитку сучасних фахівців | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |