Особливості управління діяльністю спортивних шкіл на сучасному етапі розвитку дитячо-юнацького спорту в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пруська Ю. О.
dc.contributor.author Лисенко І. А.
dc.date.accessioned 2021-10-01T11:46:36Z
dc.date.available 2021-10-01T11:46:36Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3269
dc.description Пруська Ю. О. Особливості управління діяльністю спортивних шкіл на сучасному етапі розвитку дитячо-юнацького спорту в Україні / Ю. О. Пруська, І. А. Лисенко // Стратегічне управління розвитком фізичної культури і спорту: збірник наукових праць. – Харків: ХДАФК, 2017. - С. 21-26. УДК 796.05(08) uk_UA
dc.description.abstract Аналіз нормативно-правових документів та спеціальних літературних джерел дозволив виявити, що спортивна школа являє собою різновид освітньої установи, основне призначення якої полягає у розвитку мотивації особистості до всебічного задоволення фізкультурно-оздоровчих і спортивних потреб, реалізації додаткових програм і послуг з фізичного виховання в інтересах особистості, суспільства, держави. Основною метою діяльності спортивної школи є забезпечення умов для організації активного змістовного дозвілля, самовдосконалення особистості, формування здорового способу життя, творчого розвитку та професійного самовизначення у виборі професії, розвитку фізичних, інтелектуальних і моральних якостей, досягнення спортивних успіхів згідно здібностей дітей. Спортивні школи, в залежності від поставлених перед ними завдань, матеріальних і кадрових можливостей, поділяються за трьома статусами: • дитячо-юнацька спортивна школа (ДЮСШ); • спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву (СДЮСШОР); • школа вищої спортивної майстерності (ШВСМ) (табл. 1.). Раціоналізація багаторічного тренування юних спортсменів вимагає організації оптимального управління учбово-тренувальним процесом у межах конкретної спортивної школи [1, 3, 10, 12]. Це, насамперед: адекватні організаційні структури управління основним процесом; організаційно-методичні аспекти забезпечення навчально-виховного процесу; організаційно-методичні умови освітнього процесу. Проведені теоретичні дослідження з питань управління спортивними школами дозволили зафіксувати гостру актуальність їх розробки для вітчизняного фізкультурного руху. Оскільки вітчизняні фахівці відзначають, що спортивні школи, які існують в Україні, є унікальною і ефективною формою організації підготовки спортивного резерву. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Стратегічне управління розвитком фізичної культури і спорту uk_UA
dc.subject спортивна школа uk_UA
dc.subject позашкільний навчальний заклад uk_UA
dc.subject дитячо-юнацький спорт uk_UA
dc.subject статус uk_UA
dc.subject засновники uk_UA
dc.subject апарат управління uk_UA
dc.subject організаційна структура uk_UA
dc.title Особливості управління діяльністю спортивних шкіл на сучасному етапі розвитку дитячо-юнацького спорту в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу