Короткий опис(реферат):
Інтернет-середовище, в яке сучасна людина фактично занурюється з перших років свого життя протягом останнього десятиліття, неминуче стає одним з ключових факторів, що впливають на динаміку та характер формування основних психічних функцій. Визначальна роль та важливість психологічних та психофізіологічних можливостей спортсменів в контексті ефективності навчально-тренувальної та змагальної діяльності тривалий час є предметом досліджень науковців, а їх актуальність не викликає сумнівів. В рамках даної роботи нами було проведено порівняльний аналіз різних показників уваги юних футболістів 15-ти річного віку. Увага спортсмена-футболіста, як детермінуючий фактор ефективності функціонування різних психічних процесів, займає особливе місце в його психологічному профілі. Для порівняння використовувались данні психодіагностики, що були отримані в різні роки. Результати аналізу засвідчили наявність негативної тенденції щодо прояву окремих показників уваги і особливо здатності до концентрації при зосередженні уваги. Інтерпретуючи отриманні данні, можемо з високим ступенем вірогідності припустити наявність негативного впливу надмірного перебування юнаків в Інтернет-просторі.
Бібліографічний опис:
Байрачний О. Поширення цифрових технологій як фактор впливу на формування та прояв уваги спортсменів-футболістів 15 років / Олег Байрачний // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. Фізична культура і спорт. 2018. – Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2021. - Вип. 6 (137) 21. – С. 22-25.