Короткий опис(реферат):
Фізична підготовка учнівської молоді як процес і її результат – фізична
підготовленість – є загальновизнаним ключовим показником благополуччя дітей і
підлітків, і важливим показником здоров’я у подальшому житті в сучасних концепціях
розвитку розвинених країн. Мета. Узагальнити і зіставити досвід тестування фізичної
підготовленості учнівської молоді України і Китайської Народної Республіки. Методи.
Теоретичний аналіз і узагальнення даних літературних джерел, контент-аналіз нормативних і програмно-методичних документів, компаративний метод зіставлення та аналізу зарубіжного й вітчизняного досвіду, логіко-теоретичний аналіз, історичний аналіз. Результати. У ході дослідження встановлено значення та специфіку тестів для оцінки рівня фізичної
підготовленості учнівської молоді у системі фізичного виховання України та КНР. Виявле-
но типові вправи, що використовуються в процесі тестування рівня фізичної підготовленості учнів. Загалом в кожній із систем оцінки фізичної підготовленості чітко простежуються визначені основні маркери, що загалом і визначають рівень підготовленості. У системах тестування фізичної підготовленості учнівської молоді України і КНР відображено загальні підходи до організації та форматування тестових нормативів фізичної підготовленості,
які дозволяють оцінити основні рухові якості учнів, а в практиці КНР система доповнена індексом маси тіла й оцінкою функціональних можливості дихальної системи. Узагальнюючи дані тестування двох країн, необхідно зазначити, що рівень фізичної підготовленості потребує адекватної реакції в прийняті рішень уповноважених органів влади, саме в ключовому аспекті забезпечення самого процесу фізичної підготовки (створення належних умов, інфраструктури тощо).
Бібліографічний опис:
Трачук, С. Досвід тестування фізичної підготовленості учнівської молоді України і Китайської Народної Республіки / Сергій Трачук, Ген Янь, Інна Мамедова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. ─ 2020. ─ № 4. ─ С. 96-100.