Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Трачук, Сергій | |
dc.contributor.author | Ген, Янь | |
dc.contributor.author | Мамедова, Інна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-21T07:08:23Z | |
dc.date.available | 2021-09-21T07:08:23Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3191 | |
dc.description | Трачук, С. Досвід тестування фізичної підготовленості учнівської молоді України і Китайської Народної Республіки / Сергій Трачук, Ген Янь, Інна Мамедова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. ─ 2020. ─ № 4. ─ С. 96-100. | uk_UA |
dc.description.abstract | Фізична підготовка учнівської молоді як процес і її результат – фізична підготовленість – є загальновизнаним ключовим показником благополуччя дітей і підлітків, і важливим показником здоров’я у подальшому житті в сучасних концепціях розвитку розвинених країн. Мета. Узагальнити і зіставити досвід тестування фізичної підготовленості учнівської молоді України і Китайської Народної Республіки. Методи. Теоретичний аналіз і узагальнення даних літературних джерел, контент-аналіз нормативних і програмно-методичних документів, компаративний метод зіставлення та аналізу зарубіжного й вітчизняного досвіду, логіко-теоретичний аналіз, історичний аналіз. Результати. У ході дослідження встановлено значення та специфіку тестів для оцінки рівня фізичної підготовленості учнівської молоді у системі фізичного виховання України та КНР. Виявле- но типові вправи, що використовуються в процесі тестування рівня фізичної підготовленості учнів. Загалом в кожній із систем оцінки фізичної підготовленості чітко простежуються визначені основні маркери, що загалом і визначають рівень підготовленості. У системах тестування фізичної підготовленості учнівської молоді України і КНР відображено загальні підходи до організації та форматування тестових нормативів фізичної підготовленості, які дозволяють оцінити основні рухові якості учнів, а в практиці КНР система доповнена індексом маси тіла й оцінкою функціональних можливості дихальної системи. Узагальнюючи дані тестування двох країн, необхідно зазначити, що рівень фізичної підготовленості потребує адекватної реакції в прийняті рішень уповноважених органів влади, саме в ключовому аспекті забезпечення самого процесу фізичної підготовки (створення належних умов, інфраструктури тощо). | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і методика фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.subject | фізична підготовленість | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання школярів | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.title | Досвід тестування фізичної підготовленості учнівської молоді України і Китайської Народної Республіки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |