dc.description |
Веслування на човнах "дракон": навчальна программа для дитячо-юнацьких спортивних шкіл / уклад. Ю. М. Шкребтій, О. О. Чередниченко, В. П. Моргун, Н. П. Єременко // Міністерство молоді та спорту України, Республіканський науково-методичний кабінет ; Федерація України з веслування на човнах "Дракон". - К. : ТОВ "ГАЛЛАГРУПП", 2016. - 92 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розробка програми викликана потребою вдосконалення навчально-тренувального процесу у зв’язку з підвищенням вимог до підготовки спортсменів у веслуванні на човнах "Дракон". Програма складена на підставі директивних і нормативних документів органів виконавчої влади в сфері фізичної культури та спорту, типового Положення про спортивні школи з урахуванням багаторічного досвіду роботи з підготовки кваліфікованих спортсменів-веслярів на човнах "Дракон" і результатів досліджень. Практика роботи спортивних шкіл свідчить, що спортивна майстерність веслярів та перспективи її вдосконалення тісно пов’язані в першу чергу з визначенням оптимального віку для початку занять цим видом спорту, слушним відбором на всіх етапах багаторічної підготовки, особливо на етапі попередньої базової підготовки, та дотриманням основних методичних положень: 1. Послідовність завдань, засобів та методів навчання й тренування підлітків, юніорів та дорослих спортсменів. 2. Суворе дотримання принципу послідовності тренувальних і змагальних навантажень в процесі багаторічного тренування спортсменів. Сучасний рівень спортивних досягнень потребує цілеспрямованої багаторічної підготовки спортсменів, відбору обдарованих юнаків і дівчат, здатних поновити лави провідних спортсменів країни, пошуку ефективних засобів і методів навчально-тренувальної роботи. В окремих випадках згідно з конкретними умовами роботи ДЮСШ (кліматичні умови, наявність матеріально-технічної бази тощо) дирекція та педагогічна рада можуть вносити часткові зміни до змісту цієї програми, зберігаючи при цьому її основну спрямованість. У розділах програми пропонується різнобічний матеріал для практичних занять у групах початкової та попередньої базової підготовки, спеціалізованої базової підготовки та підготовки до вищих досягнень, приблизні плани-схеми тижневих мікроциклів для різних періодів та етапів підготовки, а також в умовах навчально-тренувальних зборів, висвітлюються питання теоретичної та психологічної підготовки, медико-біологічного контролю, використання відновлювальних заходів. Систематичне та в повному обсязі засвоєння програмного матеріалу та запропонованих режимів навчально-тренувальної роботи з урахуванням загальної стратегії підготовки спортсменів повинно забезпечити неухильне зростання рівня спортивних досягнень веслярів. |
uk_UA |