Короткий опис(реферат):
Розглянуто питання забезпечення безпеки споживачів під час їх подорожі та перебування в місцях відпочинку. Дана проблематика значно актуалізується через пандемію COVID-19 та її негативний вплив саме на туристичну й готельну галузі світу та кожної країни зокрема. Тому одним з найважливіших завдань готельного сервісу є забезпечення високого рівня безпеки, що обумовлено зростанням загроз і ризиків, у т. ч. й подальшого поширення інфекційного захворювання CОVID-19 в Україні та світі. Тільки створення комплексної, ефективної, надійної системи безпеки дозволить готелю мати імідж об`єкту, що гарантує всім гостям спокій і упевненість.
Бібліографічний опис:
Опанасюк, Н. А. Управління безпекою на підприємствах готельної сфери / Н. А. Опанасюк, Ю. Ю. Зайченко // Інноваційний розвиток готельно-ресторанного господарства та харчових виробництв : збірник матеріалів ІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 квітня 2021 р.). ─ Прага : Oktan Print s.r.o., 2021. ─ С. 329-332.