Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Хлопецький Василь Михайлович | |
dc.date.accessioned | 2021-05-26T07:23:11Z | |
dc.date.available | 2021-05-26T07:23:11Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3077 | |
dc.description | Хлопецький В. М. Корекція негативних психічних станів студентів засобами оздоровчого фітнесу: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Василь Михайлович Хлопецький; Національний університет фізичного виховання і спорту України. - Київ, 2020. - 23 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено технологію корекції негативних психічних станів студенток засобами оздоровчого фітнесу, яка передбачає мету, завдання, принципи, педагогічні умови реалізації її змісту в ЗВО, форми і засоби, методи і методичні прийоми, критерії оцінювання. У межах реалізації запропонованої технології розроблено змістово-методичне забезпечення корекції негативних психічних станів студенток засобами оздоровчого фітнесу, що базуються на використанні вправ аеробного, силового характеру, програм «ментального фітнесу», релаксаційних комплексів фізичних вправ. Доведено вищу ефективність занять оздоровчим фітнесом порівняно з традиційною системою фізичного виховання щодо профілактики негативних психічних станів студенток. Експериментальна технологія може бути використана у процесі фізичного виховання у ЗВО, під час факультативних і самостійних занять студентів, у методичній роботі з педагогічними кадрами системи післядипломної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | НУФВСУ | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | негативні психічні стани | uk_UA |
dc.subject | оздоровчий фітнес | uk_UA |
dc.subject | факультативні заняття | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.title | Корекція негативних психічних станів студентів засобами оздоровчого фітнесу | uk_UA |
dc.type | Abstract | uk_UA |