Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Babushko, Svitlana | |
dc.contributor.author | Solovei, Liudmyla | |
dc.date.accessioned | 2020-06-30T08:39:32Z | |
dc.date.available | 2020-06-30T08:39:32Z | |
dc.date.issued | 2019-12 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2844 | |
dc.description | Babushko S. What makes university students swear? / Svitlana Babushko, Liudmyla Solovei // Advanced Education. ─ 2019. ─ Issue 13. ─ P. 112-119. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проблема лихослів’я молоді у публічних місцях у наш час загострюється. Подібна тенденція має місце в Україні, причому молоді жінки лихословлять нарівні з чоловіками. Автори статті дослідили причини використання українськими студентами нестандартної мови та визначили, що потрібно робити для покращення культури мовлення молоді. Метою дослідження було з'ясувати мотиви лихослів’я молоді, яка навчається в університеті, у повсякденному житті. Для досягнення мети було розроблено цільову анкету. Загалом в опитуванні взяли участь 118 респондентів двох вікових груп. Відмінності та схожості у використанні лихослів’я студентами першого та старшого курсів досліджувались за трьома критеріями: мотиви, емоції, рекомендації щодо усунення або, принаймні, мінімізації цього явища. Як показують результати дослідження, найбільш типовим мотивом використання нестандартної мови студентами обох статей є можливість висловити як негативні, так і позитивні емоції. Ні першокурсники, ні старшокурсники не вважали це надзвичайним явищем. Однак вони висловили припущення, що необхідно організувати різні освітньо-виховні заходи задля припинення лихослів’я та покращення культури мовлення студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | університети | uk_UA |
dc.subject | культура мовлення | uk_UA |
dc.subject | вживання ненормативної лексики | uk_UA |
dc.subject | емоції | uk_UA |
dc.title | What Makes University Students Swear? | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |