Estimation of the Influence of the Seasonality Factor in the Strategic Activity of Tourism and Hospitality Enterprises

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Rusavska, V.
dc.contributor.author Melikh, T.
dc.contributor.author Melikh, O.
dc.contributor.author Chala, T.
dc.contributor.author Babushko, S.
dc.contributor.author Halytska, M.
dc.date.accessioned 2020-06-30T06:53:18Z
dc.date.available 2020-06-30T06:53:18Z
dc.date.issued 2019-11
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2840
dc.description Rusavska, V. Estimation of the Influence of the Seasonality Factor in the Strategic Activity of Tourism and Hospitality Enterprises / Valentyna Rusavska, Taras Melikh, Olena Melikh, Tetyana Chala, Svitlana Babushko, Maiia Halytska // International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJITEE). — 2019. — Vol. 9, Issue 1. — P. 1686-1691. uk_UA
dc.description.abstract Представлена сезонність у сучасній інтерпретації у вигляді динамічних коливальних процесів, що визначають періоди зростання і спаду різних видів економічних явищ та процесів. Серед усіх галузей промисловості, на туризм та гостинність найбільш чітко впливає на фактор сезонності, оскільки це безпосередньо залежить від періодичних змін кліматичних умов протягом календарного року. Туроператор, як активний учасник туристичного ринку та основний виробник туристичного продукту, повинен враховувати той факт, що можливості виробництва та споживання в межах певних туристичних напрямків обмежені сезонними кліматичними умовами. uk_UA
dc.language.iso en_US uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject сезонність uk_UA
dc.subject економіка туризму uk_UA
dc.subject гостинність uk_UA
dc.title Estimation of the Influence of the Seasonality Factor in the Strategic Activity of Tourism and Hospitality Enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу