Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кашуба В. | |
dc.contributor.author | Чухловіна В. | |
dc.contributor.author | Долбишева Н. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-11T13:36:53Z | |
dc.date.available | 2020-06-11T13:36:53Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2835 | |
dc.description | Кашуба В. Корекція рухових порушень у дітей молодшого шкільного віку зі спастичними формами церебрального паралічу на основі диференційованого підходу / В. Кашуба, В. Чухловіна, Н. Долбишева // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2019. – № 2. – С. 42–49. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблеми корекції рухових порушень у дітей молодшого шкільного віку зі спастичними формами церебрального паралічу. В констатуючому експерименті взяли участь 58 дітей 7-8 років. Їх було розподілено за формою церебрального паралічу та рівнем моторного розвитку. Отримані показники свідчать про рухові порушення у кожній групі дітей. На основі отриманих характеристик розроблено та запропоновано технологію з використання диференційованого підходу під час розподілу засобів фізичного виховання. Для отримання об'єктивної оцінки пропонованої технології організовано формувальний експеримент, в якому взяли участь по 25 дітей контрольної та експериментальної груп. У попередніх дослідженнях перевірено ефективність запропонованих засобів, тому у статті актуальності набуває більш детальне їх розкриття. У статті детально представлено зміст розробленої технології, структурними компонентами якої є мета, завдання, принципи, методи, засоби, а також етапи її практичної реалізації. Технологію корекції рухових порушень реалізовували протягом трьох етапів (підготовчий, основний, підтримувальний) з використанням п'яти блоків фізичних вправ (релакційний, силовий, ігровий, координаційний, руховий). Цікавим є той факт, що релакційний блок фізичних вправ був однаковий для всіх дітей експериментальної групи, а силовий, ігровий, координаційний та руховий - добирали індивідуально залежно від рівня моторного розвитку за класифікацією GMFCS та форми церебрального паралічу. Такий підхід дав змогу проводити корекційну роботу в зоні найближчого розвитку моторики, починаючи з того рівня, на якому дитина зупинилась. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і методика фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.subject | дитячий церебральний параліч (ДЦП) | uk_UA |
dc.subject | корекція рухових порушень | uk_UA |
dc.subject | фізичні вправи | uk_UA |
dc.title | Корекція рухових порушень у дітей молодшого шкільного віку зі спастичними формами церебрального паралічу на основі диференційованого підходу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |