Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кашуба В. | |
dc.contributor.author | Асаулюк І. | |
dc.contributor.author | Дяченко А. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-11T13:34:55Z | |
dc.date.available | 2020-06-11T13:34:55Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2832 | |
dc.description | Кашуба В. Стан біогеометричного профілю постави студентів / В. Кашуба, І. Асаулюк, А. Дяченко // Спортивний вісник Придніпров'я. – 2019. – № 2. – С. 79–86. | uk_UA |
dc.description.abstract | Несприятливі соціально-економічні та екологічні фактори, зниження рівня рухової активності студентів, інтенсифікація навчальної діяльності спричиняє зростання психологічних навантажень та призводить до збільшення рівня захворюваності студентської молоді. Мета даного дослідження - на основі аналізу сучасних даних літератури і власних результатів досліджень охарактеризувати стан біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання. Матеріали та методи: Визначення рівня стану біогеометричного профілю постави студентів здійснювалося з використанням удосконаленої карти експрес-контролю біогеометричного профілю постави (Кашуба, Бибик, Носова, 2012). Розподіл студентів за рівнями стану біогеометричного профілю постави здійснювалося з урахуванням 11 показників у фронтальній (5) і сагітальній (6) площинах. Результати: Регуляція гравітаційних взаємодій людини з опорою при вертикальній позі багато в чому залежить від особливостей біогеометричного профілю постави. Звертає на себе увагу той факт, що занадто низький процент кількості із обстежених студентів мають нормальну поставу. Експрес- контроль біогеометричного профілю постави студентів засвідчує, що студенти із нормальною поставою мають середній рівень стану постави, в той же час студенти з низьким рівнем стану постави потрапляють у так звану "зону ризику" виникнення функціональних порушень опорно-рухового апарату. Отримані дані доцільно враховувати під час розробки корекційно-профілактичних заходів у процесі фізичного виховання студентів. Висновки: встановлено, що порушення біогеометричного профілю постави призводять до зміни симетричності співвідношень біокінематичних пар і ланцюгів опорно-рухового апарату. Подані результати повинні стати підґрунтям для пошуку нових методичних підходів і засобів, спрямованих на профілактику порушень біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Спортивний вісник Придніпров'я | uk_UA |
dc.subject | біогеометричний профіль | uk_UA |
dc.subject | постава | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | біомеханіка | uk_UA |
dc.title | Стан біогеометричного профілю постави студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |