Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бишевець Наталія | |
dc.date.accessioned | 2020-03-16T10:21:16Z | |
dc.date.available | 2020-03-16T10:21:16Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2664 | |
dc.description | Бишевець Н. Мотивація студентів ВНЗ до вивчення математичних дисциплін в залежності від напрямку навчання / Н. Бишевець // Scientific and practical edition, 20 February 2015. - Austria, 2015. - С. 17-18. | uk_UA |
dc.description.abstract | Здійснено порівняння мотивації студентів до вивчення циклу математичних дисциплін. Виявлено, що студенти інженерних спеціальностей мають вищий рівень мотивації порівняно зі студентами, що опановують менеджмент. Запропоновано переглянути навчальні плани, оновити зміст та використовувати інноваційні методики викладання дисциплін математичного циклу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Publishing Center of The International Scientific Association “Science & Genesis” | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | порівняння | uk_UA |
dc.subject | напрям | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | Мотивація студентів ВНЗ до вивчення математичних дисциплін в залежності від напрямку навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |