dc.contributor.author |
Блистів, Тарас |
|
dc.contributor.illustrator |
|
|
dc.date.accessioned |
2020-02-17T09:39:57Z |
|
dc.date.available |
2020-02-17T09:39:57Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2435 |
|
dc.description |
Блистів, Т. Стан когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку як основа побудови програми оздоровчо-рекреаційних занять / Тарас Блистів // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. ─ 2018. ─ Вип. 31. ─ С. 17-24. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи – дослідити особливості прояву когнітивних функцій у хлопців та дівчат віком 15–16 років як основи обґрунтування та побудови оздоровчо-рекреаційних занять. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки |
uk_UA |
dc.subject |
оздоровчо-рекреаційні заняття |
uk_UA |
dc.subject |
когнітивні функції |
uk_UA |
dc.subject |
психодіагностичне тестування |
uk_UA |
dc.subject |
емоційний стан |
uk_UA |
dc.subject |
пам’ять |
uk_UA |
dc.subject |
програма занять |
uk_UA |
dc.subject |
учні старшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
рекреаційне заняття |
uk_UA |
dc.title |
Стан когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку як основа побудови програми оздоровчо-рекреаційних занять |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |