Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пангелова Н. Є. | |
dc.contributor.author | Кириченко В. М. | |
dc.contributor.illustrator | ||
dc.date.accessioned | 2020-02-10T12:43:51Z | |
dc.date.available | 2020-02-10T12:43:51Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2398 | |
dc.description | Пангєлова, Н. Є. Комплексний підхід до розвитку координаційних здібностей школярів / Н. Є. Пангєлова, В. М. Кириченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2015. – № 41(94). – С. 243–248. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розвиток координаційних здібностей є складним процесом, який зумовлений впливом багатьох факторів. Його перебіг залежить від психічних і біологічних особливостей конкретного індивіда. Розвиток координаційних здібностей повинен бути усвідомленим, мати спеціалізований, фундаментальний, систематичний і послідовний характер, а також враховувати вікові та статеві особливості дітей. При цьому, як і будь-яка інша діяльність, до якої залучаються діти, процес розвитку координаційних здібностей повинен включати ігрові елементи, які підвищують емоційність навчання, що дає змогу підтримувати інтерес до занять. Тому використання спортивних ігор з їх багатим арсеналом засобів, методів, ввідних вправ та високою динамічністю ігрової діяльності є оптимальним засобом для розвитку координаційних здібностей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах | uk_UA |
dc.subject | координаційні здібності | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | рухові здібності | uk_UA |
dc.subject | спортивні ігри | uk_UA |
dc.title | Комплексний підхід до розвитку координаційних здібностей школярів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |