Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кириченко В. М. | |
dc.contributor.illustrator | ||
dc.date.accessioned | 2020-02-06T09:10:12Z | |
dc.date.available | 2020-02-06T09:10:12Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2381 | |
dc.description | Кириченко, В. М. Педагогічні умови вдосконалення координаційних здібностей школярів / В. М. Кириченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. ─ 2015. ─ Вип. 42(95). ─ С. 475-480. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні положення сучасної системи шкільного фізичного виховання. Зауважено на основні аспекти та проблемні сторони цієї системи. Доведено, що формування індивіда як повноцінної соціальної одиниці, готової до виконання усіх громадських функцій, можливе лише за умови повноцінного, всебічного й гармонійного розвитку як біологічних, так і психологічних складових особистості. Вдосконалення координаційних здібностей сприятиме розвитку не лише фізичних здібностей, а й пізнавальних процесів підлітків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах | uk_UA |
dc.subject | середній шкільний вік | uk_UA |
dc.subject | баскетбол | uk_UA |
dc.subject | координаційні здібності | uk_UA |
dc.subject | рухові якості | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови вдосконалення координаційних здібностей школярів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |