Фізична реабілітація дітей шкільного віку з вадами зору в умовах спеціалізованих навчальних закладах

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бутов, Р. С.
dc.date.accessioned 2018-01-30T15:33:15Z
dc.date.available 2018-01-30T15:33:15Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/228
dc.description Бутов Р. С. Фізична реабілітація дітей шкільного віку з вадами зору в умовах спеціалізованих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.03 / Руслан Сергійович Бутов ; МОНУ, НУФВСУ. - Київ, 2016. - 24 с. УДК 796–085:376.1–057.874+617.7 uk_UA
dc.description.abstract Часткова або повна втрата зору – важке захворювання, яке значною мірою обмежує можливості людини, відбивається на її фізичному, психоемоційному стані, соціальній адаптації. Внаслідок порушення зору у дітей виникають вторинні відхилення у фізичному розвитку (порушення постави, плоскостопість) та формуванні рухової сфери. Відповідно до євроінтеграційних напрямків в Україні соціальна адаптація дітей з обмеженими можливостями здоров’я, серед яких і вади зору, набуває особливого значення. Проте успішна соціалізація цього контингенту дітей неможлива без досягнення ними достатнього рівня соматичного здоров’я і фізичного розвитку. Водночас варто зазначити, що часткова втрата зору або повна його відсутність значно обмежує арсенал фізичних вправ і можливість їх використання. У розв’язанні завдань підвищення рухової активності дітей з депривацією зору важливого значення надають засобам адаптивної фізичної культури. Значно розширює можливості використання фізичних вправ, спрямованих на підвищення рівня фізичного стану, впровадження комп’ютерних систем у процес фізичного виховання школярів: як здорових дітей молодшого шкільного віку, так і дітей з вадами зору та слуху. Фізична реабілітація є невід’ємною ланкою відновлення здоров’я дітей з вадами зору і має на меті сприяти покращенню діяльності зорового апарату, розвитку в них фізичних та розумових якостей для забезпечення оптимальної інтеграції в сучасні умови життєдіяльності. Разом з тим накопичений певний теоретичний та практичний матеріал із питань, пов’язаних із фізичною реабілітацією, розвитком та формуванням рухової сфери слабозорих підлітків з порушенням постави, свідчить про недостатню результативність розроблених технологій фізичної реабілітації в умовах спеціалізованого навчального закладу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject хвороби дітей, діти шкільного віку, короткозорість, опорно-руховий апарат, порушення зору, слабозорість, реабілітація фізична uk_UA
dc.title Фізична реабілітація дітей шкільного віку з вадами зору в умовах спеціалізованих навчальних закладах uk_UA
dc.type Other uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись