dc.contributor.author |
Бутов, Р. С. |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-30T15:33:15Z |
|
dc.date.available |
2018-01-30T15:33:15Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/228 |
|
dc.description |
Бутов Р. С. Фізична реабілітація дітей шкільного віку з вадами зору в умовах спеціалізованих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.03 / Руслан Сергійович Бутов ; МОНУ, НУФВСУ. - Київ, 2016. - 24 с.
УДК 796–085:376.1–057.874+617.7 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Часткова або повна втрата зору – важке захворювання, яке значною мірою обмежує можливості людини, відбивається на її фізичному, психоемоційному стані, соціальній адаптації. Внаслідок порушення зору у дітей виникають вторинні відхилення у фізичному розвитку (порушення постави, плоскостопість) та формуванні рухової сфери. Відповідно до євроінтеграційних напрямків в Україні соціальна адаптація дітей з обмеженими можливостями здоров’я, серед яких і вади зору, набуває особливого значення. Проте успішна соціалізація цього контингенту дітей неможлива без досягнення ними достатнього рівня соматичного здоров’я і фізичного розвитку. Водночас варто зазначити, що часткова втрата зору або повна його відсутність значно обмежує арсенал фізичних вправ і можливість їх використання. У розв’язанні завдань підвищення рухової активності дітей з депривацією зору важливого значення надають засобам адаптивної фізичної культури. Значно розширює можливості використання фізичних вправ, спрямованих на підвищення рівня фізичного стану, впровадження комп’ютерних систем у процес фізичного виховання школярів: як здорових дітей молодшого шкільного віку, так і дітей з вадами зору та слуху. Фізична реабілітація є невід’ємною ланкою відновлення здоров’я дітей з вадами зору і має на меті сприяти покращенню діяльності зорового апарату, розвитку в них фізичних та розумових якостей для забезпечення оптимальної інтеграції в сучасні умови життєдіяльності. Разом з тим накопичений певний теоретичний та практичний матеріал із питань, пов’язаних із фізичною реабілітацією, розвитком та формуванням рухової сфери слабозорих підлітків з порушенням постави, свідчить про недостатню результативність розроблених технологій фізичної реабілітації в умовах спеціалізованого навчального закладу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
хвороби дітей, діти шкільного віку, короткозорість, опорно-руховий апарат, порушення зору, слабозорість, реабілітація фізична |
uk_UA |
dc.title |
Фізична реабілітація дітей шкільного віку з вадами зору в умовах спеціалізованих навчальних закладах |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |