Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергиенко Константин | |
dc.contributor.author | Джуха Хабиб | |
dc.date.accessioned | 2020-01-14T13:01:18Z | |
dc.date.available | 2020-01-14T13:01:18Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2194 | |
dc.description | Сергиенко К. Организационно-методические подходы к физическому воспитанию младших школьников со сниженным зрением / К. Сергиенко, Д. Хабиб // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2016. - № 4. - С. 48-52. | uk_UA |
dc.description.abstract | Вивчено наявні програми з фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку зі зниженим зором. Доведено, що діти зі зниженим зором помітно відстають від своїх однолітків за показниками фізичного стану, що обумовлює необхідність використовувати спеціальні підходи при організації їх фізичного виховання. Виявлено, що заняття ритмікою позитивно впливає на формування і розвиток рухових якостей дітей даної нозології. Встановлено, що використання вправ для корекції порушень постави, профілактики плоскостопості та зорового тренінгу є пріоритетними серед засобів педагогічного впливу на фізичний стан даної категорії дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | ru_RU | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і методика фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.subject | физическое развитие | uk_UA |
dc.subject | физическая подготовленность | uk_UA |
dc.subject | нарушение зрения | uk_UA |
dc.subject | адаптивное физическое воспитание | uk_UA |
dc.subject | младшие школьники | uk_UA |
dc.subject | ослабленное зрение | uk_UA |
dc.subject | study | uk_UA |
dc.subject | analysis | uk_UA |
dc.subject | method | uk_UA |
dc.subject | process | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | physical development | uk_UA |
dc.subject | physical fitness | uk_UA |
dc.subject | vision | uk_UA |
dc.subject | impaired | uk_UA |
dc.title | Организационно-методические подходы к физическому воспитанию младших школьников со сниженным зрением | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |