Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марченко О. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2020-01-14T09:20:39Z | |
dc.date.available | 2020-01-14T09:20:39Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2171 | |
dc.description | Марченко, О. Ю. Гендерні відмінності ставлення школярів до фізкультурно-спортивної діяльності / О. Ю. Марченко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2013. – № 10. – С. 41-45. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглядається проблема гендерного підходу до сучасного фізичного виховання школярів. Експеримент проводився з учнями 5-11 класів загальноосвітніх шкіл міста Полтави у кількості 419 осіб. До експерименту було залучено студентів І-го курсу (35 дівчат та 16 юнаків). Зазначається, що для нормальної соціалізації особистості важливе значення мають статеві та гендерні ролі. Вони пов’язані з усвідомленням себе представником певної статі із нормами поведінки, характерної для представників цієї статі. Показано напрямки врахування інтересів, мотивів, ціннісних орієнтацій у процесі фізичного виховання. Встановлено, що для залучення школярів до фізкультурноспортивної діяльності необхідне врахування фізіологічних і морфофункціональних особливостей особистості через гендерний підхід у процес шкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.subject | гендер | uk_UA |
dc.subject | гендерні відмінності | uk_UA |
dc.subject | фізкультурно-спортивні заняття | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.title | Гендерні відмінності ставлення школярів до фізкультурно-спортивної діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |