dc.contributor.author |
Марченко О. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-14T09:20:39Z |
|
dc.date.available |
2020-01-14T09:20:39Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2171 |
|
dc.description |
Марченко, О. Ю. Гендерні відмінності ставлення школярів до фізкультурно-спортивної діяльності / О. Ю. Марченко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2013. – № 10. – С. 41-45. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглядається проблема гендерного підходу до сучасного фізичного виховання школярів. Експеримент проводився з учнями 5-11 класів загальноосвітніх шкіл міста Полтави у кількості 419 осіб. До експерименту було залучено студентів І-го курсу (35 дівчат та 16 юнаків). Зазначається, що для нормальної соціалізації особистості важливе значення мають статеві та гендерні ролі. Вони пов’язані з усвідомленням себе представником певної статі із нормами поведінки, характерної для представників цієї статі. Показано напрямки врахування інтересів, мотивів, ціннісних орієнтацій у процесі фізичного виховання. Встановлено, що для залучення школярів до фізкультурноспортивної діяльності необхідне врахування фізіологічних і морфофункціональних особливостей особистості через гендерний підхід у процес шкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту |
uk_UA |
dc.subject |
гендер |
uk_UA |
dc.subject |
гендерні відмінності |
uk_UA |
dc.subject |
фізкультурно-спортивні заняття |
uk_UA |
dc.subject |
школярі |
uk_UA |
dc.title |
Гендерні відмінності ставлення школярів до фізкультурно-спортивної діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |