Корекція порушень координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання

Show simple item record

dc.contributor.author Джевага, В. В.
dc.date.accessioned 2018-01-29T15:44:05Z
dc.date.available 2018-01-29T15:44:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/216
dc.description Джевага В. В. Корекція порушень координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Володимир Валентинович Джевага ; МОНУ, НУФВСУ. - Київ, 2017. - 20 с. УДК 796.012.2-057.874:616.28-008.13/14-085 uk_UA
dc.description.abstract Демократизація суспільства, що відбувається в Україні, зумовила необхідність суттєвих змін у процесі освіти, у тому числі і спеціальної. У положеннях Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті наголошується на необхідності оновлення змісту та удосконалення системи освіти дітей з особливими потребами, впровадження нових підходів, форм і методів навчання та виховання, що забезпечують потреби розвитку особистості, сприяють їх максимальній фізичній та психологічній реабілітації, соціалізації й інтеграції в суспільство. Дані Міністерства освіти і науки України свідчать про те, що в країні налічується більш ніж 5,9 тис. школярів з порушеннями слуху, з них 2,9 тис. глухих і 3 тис. слабочуючих дітей шкільного віку. Показники здоров’я дітей, що мають відхилення в розвитку, в даний час свідчать, що інвалідність з дитинства по слуху становить близько 5 % від усієї кількості населення і має тенденцію до зростання. Згідно з даними науковців ураження слуху спричиняє у дітей молодшого шкільного віку відставання в розвитку таких психічних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, пізнання, увага, уява, формування усного мовлення, що призводить у подальшому до ускладнення соціальної інтеграції таких дітей. Одним із факторів, що впливають на успішне освоєння рухових дій, є достатній рівень розвитку координаційних здібностей. Цілеспрямовані та дозовані фізичні навантаження, з чітким підбором засобів і методів є потужним фактором корекції і компенсації недоліків у фізичній підготовленості дітей з повною або частковою втратою слуху. Беручи до уваги той факт, що кількість дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху, які мають порушення координаційних здібностей, неухильно зростає, можна стверджувати, що розробка технології корекції порушень координаційних здібностей молодших школярів з вадами слуху в процесі ФВ є актуальною та своєчасною. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject фізичне виховання в спеціальних медичних групах, глухота, вади слуху, молодший шкільний вік, фізичне виховання дітей, фізичне виховання школярів uk_UA
dc.title Корекція порушень координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account