Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Галицька М.
dc.contributor.author Рекун Н.
dc.date.accessioned 2019-11-06T10:04:27Z
dc.date.available 2019-11-06T10:04:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Галицька, М. Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей / М. Галицька, Н. Рекун // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2018. – № 4(63). – С. 57-63. – (Серія "Педагогіка"). uk_UA
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1845
dc.description Галицька, М. Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей / М. Галицька, Н. Рекун // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2018. – № 4(63). – С. 57-63. – (Серія "Педагогіка"). uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлюються результати аналізу варіативних психолого-педагогічних ролей викладача іноземної мови, які актуалізуються у процесі іншомовної професійно-орієнтованої підготовки фахівців. Завдяки трансформації психологічних теорій взаємодії суб’єктів діяльності конкретизовано рівні педагогічної взаємодії, які зумовлюють послідовність зміни позицій викладача іноземної мови та визначають спектр його ролей. Уточнено поняття педагогічної фасилітації як інноваційного підходу до іншомовного навчання фахівців, окреслено ролі викладача в контексті фасилітації як педагогічного менеджменту. Обґрунтовано значення ролі викладача-фасилітатора в процесі навчання іноземної мови для професійних цілей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Педагогічний процес: теорія і практика uk_UA
dc.subject викладач uk_UA
dc.subject вивчення іноземних мов uk_UA
dc.subject педагогічна взаємодія uk_UA
dc.subject педагогічна фасилітація uk_UA
dc.title Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу