dc.contributor.author |
Галицька М. |
|
dc.contributor.author |
Рекун Н. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-06T10:04:27Z |
|
dc.date.available |
2019-11-06T10:04:27Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Галицька, М. Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей / М. Галицька, Н. Рекун // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2018. – № 4(63). – С. 57-63. – (Серія "Педагогіка"). |
uk_UA |
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1845 |
|
dc.description |
Галицька, М. Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей / М. Галицька, Н. Рекун // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2018. – № 4(63). – С. 57-63. – (Серія "Педагогіка"). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлюються результати аналізу варіативних психолого-педагогічних ролей
викладача іноземної мови, які актуалізуються у процесі іншомовної професійно-орієнтованої підготовки фахівців. Завдяки трансформації психологічних теорій взаємодії суб’єктів діяльності конкретизовано рівні педагогічної взаємодії, які зумовлюють послідовність зміни позицій викладача іноземної мови та визначають спектр його ролей. Уточнено поняття педагогічної фасилітації як інноваційного підходу до іншомовного навчання фахівців, окреслено ролі викладача в контексті фасилітації як педагогічного менеджменту. Обґрунтовано значення ролі викладача-фасилітатора в процесі навчання іноземної мови для професійних цілей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Педагогічний процес: теорія і практика |
uk_UA |
dc.subject |
викладач |
uk_UA |
dc.subject |
вивчення іноземних мов |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна фасилітація |
uk_UA |
dc.title |
Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |