Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Долженко Л. П. | |
dc.contributor.author | Перегінець М. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-11-05T11:07:57Z | |
dc.date.available | 2019-11-05T11:07:57Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Долженко, Л. П. Фізичне здоров’я старшокласників в навчальних закладах з різною організацією процесу навчання / Л. П. Долженко, М. М. Перегінець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Вип. 5(87). – Київ : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – С. 35-40. – (Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт) ; Серія 15). | uk_UA |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1816 | |
dc.description | Долженко, Л. П. Фізичне здоров’я старшокласників в навчальних закладах з різною організацією процесу навчання / Л. П. Долженко, М. М. Перегінець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Вип. 5(87). – Київ : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – С. 35-40. – (Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт) ; Серія 15). | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглянуто перерозподіл навчального навантаження школярів старших класів в закладах середньої освіти з різними умовами організації процесу навчанням м. Івано-Франківська. В залежності від цих умов був визначений та проаналізований стан фізичного здоров’я юнаків та дівчат. Та встановлено, що у всіх спеціалізованих навчальних закладах навантаження становить 38 годин на тиждень разом з уроком фізичної культури. Учні Івано-Франківського обласного ліцею-інтернату для обдарованих дітей сільської місцевості навчаються 6 днів на тиждень разом з уроком фізичної культури. Інші навчальні заклади функціонують за п’яти денним робочим тижнем. Більшість школярів десятих одинадцятих класів як хлопці, так і дівчата мають низький та нижче середнього рівні фізичного здоров’я: в десятому класі – 70,4%, в одинадцятому класі – 88,6 % юнаків та 73,6% і 58,9% дівчат відповідно. А у незначного відсотка дівчат – 2,2% одинадцятого класу був виявлений рівень вище середнього. Низький рівень фізичного здоров’я граничить з розвитком патологічних відхилень в стані здоров’я школярів. Найбільша кількість юнаків та дівчат з низьким та нижче середнього рівнями фізичного здоров’я навчається в ЗОШ No25 – 87,5 % та 81,3% відповідно. Ситуація, що складається досить критична і потребує негайного вирішення, бо подальше зволікання призводитиме до розвитку ряду хвороб. Можна зазначити, що інтенсифікація навчального процесу, велике розумове навантаження на основних і спеціальних предметах в навчальних закладах не може бути компенсовано такою малою кількістю годин (2 години на тиждень), яка приділяється на рухову активність. Тому процес фізичного виховання потребує вдосконалення не тільки на урочних формах занять, враховуючи мотиви та інтереси сучасної молоді, а й позаурочних формах, залучаючи школярів до регулярних занять фізичними вправами, до проведення активного дозвілля, до здорового способу життя | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | старший шкільний вік | uk_UA |
dc.subject | фізичне здоров'я | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання школярів | uk_UA |
dc.subject | навчальне навантаження | uk_UA |
dc.title | Фізичне здоров’я старшокласників в навчальних закладах з різною організацією процесу навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |