Короткий опис(реферат):
На наш погляд, оптимальна рухова активність залишається важливим компонентом у формуванні та підтримці здоров’я як молоді, так і дорослого населення загалом. В силу розвитку новітніх технологій, об’ємного освітнього процесу, в старшій школі на урок фізичної культури виділено доволі незначну кількість часу, тільки 2 години на тиждень із 38 можливих, які аж ніяк не в змозі компенсувати нестачу рухової активності та низької мотивація до фізичної активності суспільства. Негативні тенденції з погіршення стану здоров’я сучасної молоді обумовили наші дослідження особливостей рухової активності старшокласників різних навчальних закладів. В статті розглянуто і проаналізовано рухову активність та енерговитрати, що притаманні старшокласникам м.
Івано-Франківська, а також продемонстровано різницю рухової активності між старшокласниками, які навчаються в освітніх закладах різного типу.
В ході дослідження було з’ясовано, що як у юнаків, так і в дівчат рухова активність сфокусована на базовому, сидячому та малому рівнях. Натомість для середнього та високого рівня виділялось досить мало часу. У хлопців як 10 так 11 класів у всіх досліджуваних навчальних закладах присутній дефіцит рухової активності склав 508-548 Ккал. Найкращі результати продемонстрували учні шкіл НВК No3 та ЗОШ No25. Натомість у дівчата спостерігалось перевищення добової норми енерговитрат на 80-169 Ккал. Кращі результати продемонстрували учениці Ш-Л No23 та НВК No3. За сумарними показниками учні 10-11 класів найвищий рівень рухової активності продемонстрували школярі Ш-Л No23. Отож, навчальним закладам варто активізувати роботу з мотивування школярів, а також їх залучати до більш широкого спектру рухових позаурочних заходів.
Бібліографічний опис:
Перегінець, М. М. Рухова активність старшокласників Прикарпаття які навчаються в загальноосвітніх закладах різного профілю / М. М. Перегінець, Л. П. Долженко, Р. А. Тронь // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць. Вип. 5(87). ─ К. : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. ─ С. 85-93. – (Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт) ; Серія 15).