Вплив занять з елементами танцювальних вправ на когнітивні функції дітей 4–6 років з відхиленнями мовлення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Петренко Наталія Борисівна
dc.date.accessioned 2019-04-24T11:05:32Z
dc.date.available 2019-04-24T11:05:32Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1609
dc.description Петренко Наталія Борисівна Вплив занять з елементами танцювальних вправ на когнітивні функції дітей 4–6 років з відхиленнями мовлення: автореф. дис. … кандидата наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02 / МОНУ. НУФВСУ. – Київ. 2018. – 22 с. uk_UA
dc.description.abstract Дослідники вказують на взаємозв’язок між інтелектуальним, моральним, емоційним, соціальним розвитком і руховою діяльністю, фізичною підготовленістю, станом здоров’я дитини, що визначає доцільність застосування такої системи навчання і виховання, яка передбачає інтегрований освітній, виховний і оздоровчий ефект. Тому позитивними у системі дошкільного виховання можна вважати розробки педагогами нових різноманітних програм фізичного виховання не тільки для зміцнення здоров’я, а й для повноцінного розумового розвитку. У цих програмах модифікуються класичні та впроваджуються новітні методики залежно від конкретних умов. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.subject дошкільне виховання uk_UA
dc.subject зміцнення здоров’я uk_UA
dc.subject стан здоров'я uk_UA
dc.subject танцювальні вправи uk_UA
dc.title Вплив занять з елементами танцювальних вправ на когнітивні функції дітей 4–6 років з відхиленнями мовлення uk_UA
dc.type Abstract uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись