Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Петренко Наталія Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2019-04-24T11:05:32Z | |
dc.date.available | 2019-04-24T11:05:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1609 | |
dc.description | Петренко Наталія Борисівна Вплив занять з елементами танцювальних вправ на когнітивні функції дітей 4–6 років з відхиленнями мовлення: автореф. дис. … кандидата наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02 / МОНУ. НУФВСУ. – Київ. 2018. – 22 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дослідники вказують на взаємозв’язок між інтелектуальним, моральним, емоційним, соціальним розвитком і руховою діяльністю, фізичною підготовленістю, станом здоров’я дитини, що визначає доцільність застосування такої системи навчання і виховання, яка передбачає інтегрований освітній, виховний і оздоровчий ефект. Тому позитивними у системі дошкільного виховання можна вважати розробки педагогами нових різноманітних програм фізичного виховання не тільки для зміцнення здоров’я, а й для повноцінного розумового розвитку. У цих програмах модифікуються класичні та впроваджуються новітні методики залежно від конкретних умов. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | НУФВСУ | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | дошкільне виховання | uk_UA |
dc.subject | зміцнення здоров’я | uk_UA |
dc.subject | стан здоров'я | uk_UA |
dc.subject | танцювальні вправи | uk_UA |
dc.title | Вплив занять з елементами танцювальних вправ на когнітивні функції дітей 4–6 років з відхиленнями мовлення | uk_UA |
dc.type | Abstract | uk_UA |