Вікові відмінності самооцінки фізичного «я» школярів. Гендерний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Круцевич Т.
dc.contributor.author Марченко О.
dc.date.accessioned 2018-06-13T09:15:35Z
dc.date.available 2018-06-13T09:15:35Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1441
dc.description Круцевич Т. Вікові відмінності самооцінки фізичного «я» школярів. Гендерний аспект / Т. Круцевич, О. Марченко // Фізична активність і якість життя людини : збірник тез доповідей І Міжнародної науково-практичної конференції (14-16 червня 2017). – Луцьк, 2017. – С. 8-9. uk_UA
dc.description.abstract Вважаємо за доцільне необхідність поглиблених гендерних досліджень в сфері фізичної культури і спорту, результати яких стануть теоретичною основою концепції гендерного підходу у фізичному вихованні школярів. В даному випадку ми розглядаємо гендерний підхід не з точки зору гендерної політики рівних прав чоловіків і жінок, а з точки зору вивчення їх психосоціальних особливостей для створення адекватних організаційно-методичних умов у процесі фізичного виховання задля формування стійкого інтересу до фізичного самовдосконалення школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Фізична активність і якість життя людини uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject вікові відмінності uk_UA
dc.subject фізичне здоров'я uk_UA
dc.subject самооцінка фізичного розвитку uk_UA
dc.title Вікові відмінності самооцінки фізичного «я» школярів. Гендерний аспект uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу