Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бабушко С. Р. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-03T12:31:03Z | |
dc.date.available | 2018-05-03T12:31:03Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1308 | |
dc.description | Бабушко С. Р. Роль самоучіннєвих організацій у навчанні дорослих / С. Р. Бабушко // Професійне становлення особистості : психолого-педагогічний науковий журнал. – Хмельницький, 2013. – № 2. – С. 42-49. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розкривається сутність поняття «організація, що самонавчається», аналізується відповідність російськомовного та англомовного термінів, пропонується новий україномовний термін. Автор також виокремлює структурні складові самоучіннєвої організації, які репрезентують її з позицій андрагогіки, як один із дієвих механізмів навчання дорослих. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Професійне становлення особистості | uk_UA |
dc.subject | навчання дорослих | uk_UA |
dc.subject | самоучіннєва організація | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.subject | термінологія | uk_UA |
dc.title | Роль самоучіннєвих організацій у навчанні дорослих | uk_UA |
dc.title.alternative | Self-Learning Organizations and Their Role in Adult Education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |