Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пінчук Є. А.
dc.date.accessioned 2018-04-24T11:30:02Z
dc.date.available 2018-04-24T11:30:02Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1266
dc.description Пінчук Є. А. Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми / Є. А. Пінчук // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка . – 2012. – Вип. 63. – С. 7 – 12. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено філософському розгляду феномена університетської освіти, розвитку ідеї університету та його соціального виміру, починаючи з доби європейського Середньовіччя. Доведено, що примат ідеї "ліберальної" освіти перед "утилітарною", протистояння яких лейтмотивом проходить крізь століття філософування про соціальний статус освіти, є єдиною умовою збереження університету за доби сьогодення та вільного й демократичного розвитку людського суспільства. Підкреслено пріоритетне значення феномену університету в його соціальному аспекті для сучасної вітчизняної філософії освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка uk_UA
dc.subject університет uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject інститут uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject освітній простір uk_UA
dc.subject мислення uk_UA
dc.title Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись