Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пінчук Є. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-24T11:30:02Z | |
dc.date.available | 2018-04-24T11:30:02Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1266 | |
dc.description | Пінчук Є. А. Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми / Є. А. Пінчук // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка . – 2012. – Вип. 63. – С. 7 – 12. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено філософському розгляду феномена університетської освіти, розвитку ідеї університету та його соціального виміру, починаючи з доби європейського Середньовіччя. Доведено, що примат ідеї "ліберальної" освіти перед "утилітарною", протистояння яких лейтмотивом проходить крізь століття філософування про соціальний статус освіти, є єдиною умовою збереження університету за доби сьогодення та вільного й демократичного розвитку людського суспільства. Підкреслено пріоритетне значення феномену університету в його соціальному аспекті для сучасної вітчизняної філософії освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка | uk_UA |
dc.subject | університет | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | інститут | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.title | Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |