dc.contributor.author |
Пінчук Є. А. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-24T11:30:02Z |
|
dc.date.available |
2018-04-24T11:30:02Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1266 |
|
dc.description |
Пінчук Є. А. Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми / Є. А. Пінчук // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка . – 2012. – Вип. 63. – С. 7 – 12. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено філософському розгляду феномена університетської освіти, розвитку ідеї університету та його соціального виміру, починаючи з доби європейського Середньовіччя. Доведено, що примат ідеї "ліберальної" освіти перед "утилітарною", протистояння яких лейтмотивом проходить крізь століття філософування про соціальний статус освіти, є єдиною умовою збереження
університету за доби сьогодення та вільного й демократичного розвитку людського суспільства. Підкреслено пріоритетне значення феномену університету в його соціальному аспекті для сучасної вітчизняної філософії освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка |
uk_UA |
dc.subject |
університет |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інститут |
uk_UA |
dc.subject |
культура |
uk_UA |
dc.subject |
освітній простір |
uk_UA |
dc.subject |
мислення |
uk_UA |
dc.title |
Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |