Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пінчук Є. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-24T11:20:40Z | |
dc.date.available | 2018-04-24T11:20:40Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1265 | |
dc.description | Пінчук Є. А. Філософський аналіз педагогічної діяльності як суспільно-історичної категорії / Є. А. Пінчук // Вісник Національного технічного університету України “КПІ”. – 2010. – Вип. 1. – С. 43 – 46. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто закономірності розвитку педагогічної діяльності, як цілісної системи, що складається з таких елементів як еталон фахівця, діяльність «об'єкта», діяльність суб’єкта, діяльність педагога. Даний аналіз ґрунтується на виявленні специфіки системних властивостей, елементів і зв'язків | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Національного технічного університету України "КПІ" | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | еталон фахівця | uk_UA |
dc.title | Філософський аналіз педагогічної діяльності як суспільно-історичної категорії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |