dc.contributor.author |
Пінчук Є. А. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-24T11:20:40Z |
|
dc.date.available |
2018-04-24T11:20:40Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1265 |
|
dc.description |
Пінчук Є. А. Філософський аналіз педагогічної діяльності як суспільно-історичної категорії / Є. А. Пінчук // Вісник Національного технічного університету України “КПІ”. – 2010. – Вип. 1. – С. 43 – 46. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто закономірності розвитку педагогічної діяльності, як цілісної системи, що складається з таких елементів як еталон фахівця, діяльність «об'єкта», діяльність суб’єкта, діяльність педагога. Даний аналіз ґрунтується на виявленні специфіки системних властивостей, елементів і зв'язків |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Вісник Національного технічного університету України "КПІ" |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
еталон фахівця |
uk_UA |
dc.title |
Філософський аналіз педагогічної діяльності як суспільно-історичної категорії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |