dc.contributor.author | Пінчук Є. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-23T13:37:02Z | |
dc.date.available | 2018-04-23T13:37:02Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1258 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості освіти, що сформувала ідеал особистості, укорінений і в сучасній європейській освітній культурі. Стверджується, що освітній ідеал Нового часу, істотною характеристикою якого є формування людини з позицій її "корисності", в основному зберіг своєтрадиційне значення до теперішнього часу, що демонструє необхідність його трансформації у напрямі гуманізації та універсалізації | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка | uk_UA |
dc.subject | індивідуальність | uk_UA |
dc.subject | формування людини | uk_UA |
dc.subject | освітня парадигма | uk_UA |
dc.subject | світобачення | uk_UA |
dc.title | Ідеал людини в освіті нового часу та у світі проблем сучасності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |