Генезис поняття і сутності модернізації освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пінчук Є. А.
dc.date.accessioned 2018-04-23T10:57:02Z
dc.date.available 2018-04-23T10:57:02Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1253
dc.description Пінчук Є. А. Генезис поняття і сутності модернізації освіти / Є. А. Пінчук // Вісник Київського нац. ун-ту ім. Т. Шевченка – 2009. – № 91– 93. – С. 29– 35. uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізуються наступні основні проблеми. Само поняття модернізаціϊ, що сформувалося в певних історичних і соціокультурних умовах, наповнилося новим, відповідним цим умовам змістом і несло інший сенс. Тому, виводити суть поняття необхідно з орієнтацією на те місце в культурі і соціальній реальності, яке досліджується як даність. I необхідно, щоб термін і поняття не суперечили один одному і не сприяли множенню суті uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.subject модернізація uk_UA
dc.subject філософія освіти uk_UA
dc.subject результат uk_UA
dc.subject компоненти модернаційного процесу uk_UA
dc.title Генезис поняття і сутності модернізації освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись